drapek drapek
41
BLOG

Brawo Panie Jarosławie!

drapek drapek Polityka Obserwuj notkę 8

Świetne wystąpienie. Odpowiedzi konkretne i na temat. Spokojnie, rozważnie i odpowiedzialnie. Bardzo mi się podobało mimo iż nie w pełni się zgadzam z niektórymi poglądami. Jestem dumna, ze głosuję na Jarosława Kaczyńskiego.

Nieźle w mojej ocenie wypadł również Waldemar Pawlak. Nikogo nie atakował tylko rzeczowo odpowiadał na pytania. I po tej debacie odniosłam wrażenie, że możliwa byłaby współpraca PIS z PSL. 

Grzegorz Napieralski zaprezentował natomiast obiecanki pt. wszystko za darmo dla wszystkich, słowem pełna komuna. I jakoś dziwnie wydał mi się podobny w poglądach do Bronisława Komorowskiego, zupełnie jakby PO była kontynuatorką tradycji SLD, taką młodszą siostrą. Tylko wiek kandydatów akurat odwrotny...

No a Bronisław Komorowski, ten kandydat partii miłości, z taką agresją na ustach...

I to wzruszenie brwiami, ten grymas lekceważenia sekundę przed rozpoczęciem odpowiedzi o politykę w oparciu o państwa bałtyckie, Ukrainę i Gruzję... I nie trzeba już wspominać o kolejnych wpadkach...

 

 

 

 

drapek
O mnie drapek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka